star Proiect cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 - Investește în oameni!
Pagini: 1 [2]   In jos
Autor Subiect: Profesori care fac pregatire  (Citit de 15551 ori)
Maya
Vizitator

Adresa de email
« Răspunde #15 : Aprilie 23, 2012, 12:39:04 »

Si daca cei pe care ii ajutam sar peste niste etape si ajung in functii de conducere ( doar datorita "cunostintelor" ) ? Unde mai este atunci egalitatea de sanse?
Memorat
Marieta
Newbie
*

Deconectat Deconectat

Vezi Profilul Adresa de email
« Răspunde #16 : Mai 10, 2012, 07:59:50 »

Parintii vor pregatire pentru a ridica nivelul de pregatire al copiilor lor si, cei cu bani si fara prea multa pregatire, vor pregatire cu obiectivul de a primii odraslelle lor note mai mari.
Profesorii fac pregatire din pasiune sau pentru a-si spori veniturile. Unii abia fac fata solicitarilor ( sunt profesori renumiti, cu rezultate), altii constrang copiii prin diverse metode sa solicite pregatire1  "Sa nu-i uitam pe cei mai tristi ca noi!", adica hai sa nu-i uitam pe cei care au ghinionul sa predea sport, muzica sau religie si nu-i cauta nimeni, pe cei care predau pe la licee sau scoli slabe sau din medii sarace, care, la fel, nu sunt solicitati pentru pregatire! Si atunci, de ce sa tragem linie sub profesori? Nici doctorii nu solicita toti mita, samd... Wink
Memorat
Monica-Gabriela
Newbie
*

Deconectat Deconectat

Vezi Profilul
« Răspunde #17 : Mai 10, 2012, 12:05:56 »