star Proiect cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 - Investește în oameni!
Pagini: 1 [2]   In jos
Autor Subiect: Profesori care fac pregatire  (Citit de 15551 ori)
Maya
Vizitator


Adresa de email
« Răspunde #15 : Aprilie 23, 2012, 12:39:04 »

Si daca cei pe care ii ajutam sar peste niste etape si ajung in functii de conducere ( doar datorita "cunostintelor" ) ? Unde mai este atunci egalitatea de sanse?
Memorat
Marieta
Newbie
*

Karma: 0
Deconectat Deconectat

Mesaje: 16


Vezi Profilul Adresa de email
« Răspunde #16 : Mai 10, 2012, 07:59:50 »

Parintii vor pregatire pentru a ridica nivelul de pregatire al copiilor lor si, cei cu bani si fara prea multa pregatire, vor pregatire cu obiectivul de a primii odraslelle lor note mai mari.
Profesorii fac pregatire din pasiune sau pentru a-si spori veniturile. Unii abia fac fata solicitarilor ( sunt profesori renumiti, cu rezultate), altii constrang copiii prin diverse metode sa solicite pregatire1  "Sa nu-i uitam pe cei mai tristi ca noi!", adica hai sa nu-i uitam pe cei care au ghinionul sa predea sport, muzica sau religie si nu-i cauta nimeni, pe cei care predau pe la licee sau scoli slabe sau din medii sarace, care, la fel, nu sunt solicitati pentru pregatire! Si atunci, de ce sa tragem linie sub profesori? Nici doctorii nu solicita toti mita, samd... Wink
Memorat
Monica-Gabriela
Newbie
*

Karma: 0
Deconectat Deconectat

Mesaje: 13


Vezi Profilul
« Răspunde #17 : Mai 10, 2012, 12:05:56 »

Este bine să înţelegem clar noţiunea de pregătire. Există o pregătire suplimentară, pentru diferite concursuri, olimpiade, teste etc. la care pot participa toţi elevii si care se organizează în cadrul şcolii. Există şi alt tip de pregătire pentru elevii care au dificultăţi şi care are loc tot în incinta şcolii, la care participă elevii care nu au reuşit, din diverse motive, sa aprofundeze ceea ce a fost predat in timpul orelor de curs. Acest tip de pregătire nu este contra cost şi ar trebui să fie făcut de toţi acei profesori care doresc să trateze elevii în mod egal. Eu personal, pe vremea când eram elevă, am beneficiat de acest tip de pregătire şi mi-a fost folositor. Astăzi, din păcate, se practică foarte rar şi doar de către acei profesori care au facut o pasiune din profesia lor, aceştia sunt adevăraţii pedagogi de care România duce lipsa...
Cred ca tu te referi la acel tip de pregătire individuală, contra cost, numită mai uzual meditaţii.
Sunt într-adevăr profesori care fac pregătire, respectiv meditaţii cu proprii elevi. Nu cred că toţi au obiceiul de a da note proaste elevilor care nu fac meditaţii cu ei. Am întâlnit un caz concret în şcoala în care învaţă copii mei.
Dacă toţi copii sunt egali şi au acelaşi drept de a învăţa, într-o ţară în care învaţamantul este gratuit, atunci, acei profesori care practică un sistem de notare bazat pe astfel de favoritisme ar trebui sancţionaţi.
Memorat
DANIELA
Newbie
*

Karma: 0
Deconectat Deconectat

Mesaje: 4


Vezi Profilul Adresa de email
« Răspunde #18 : Mai 14, 2012, 07:59:34 »

Pregatirea elevilor consider ca trebuie facuta in doua situatii,atunci cand elevul are o problema in asimilarea cunostintelor sau cand se vrea performanta,in celelalte cazuri consider ca cei doi factori ai educatiei scoala si familia ar trebui sa fie mai responsabili si sa isi indeplineasca menirea pe care o au pe pamant si in societate.
Memorat
DanielaB
Vizitator


Adresa de email
« Răspunde #19 : Mai 29, 2012, 10:00:50 »

În esenţă, pregătirile sau meditaţiile nu sunt rele - atâta timp cât constituie un plus faţă de şcoală. Nu e nimir râu în a aprofunda studiul unei disciplne. Dar când pregătirile ţin locul orelor de la şcoală, adică devin o nevoie pentru a lămuri ceea ce nu s-a înţeles din clasă, ne întâlnim cu o problemă. Un copil care nu are nevoi speciale şi este capabil să înveţe ar trebui încurajat de acasă şi la şcoală să facă faţă dificultăţilor de înţelegere, să fie stimulat să rezolve cât mai multe exerciţii sau să citească mai mult şi nu să fie tentat să apeleze la calea cea mai simplă: meditaţiile (cele la care nu se face mai nimic, din care copilul nu are de învâţat, dar care în mod paradoxal asigură note mai mari). Pentru că în felul acesta nu doar că se limitează motivaţia copilului de a învâţa, ci pe deasupra, încurajează o atitudine deloc morală: mita. A da bani pentru note mai mari e o formă de mită, sub aparenţa participării la cursuri suplimentare de pregătire. E bine ca părinţii să-şi îndemne copiii de la bun început să înveţe, să îi ajute (fără a însemna că le fac ei temele) şi să îi încurajeze.
Memorat
Monica-Gabriela
Newbie
*

Karma: 0
Deconectat Deconectat

Mesaje: 13


Vezi Profilul
« Răspunde #20 : Iunie 06, 2012, 03:42:06 »

DanielaB ai atins un subiect tare delicat: motivarea copilului. Din punctul de vedere al unui părinte care a facut tot posibilul să-şi încurajeze copii, pot să-ţi spun ca este foarte dificil să-i încurajezi dacă nu există încurajare şi din partea cadrelor didactice. Copilul face diferenţa între ce-i spun părinţii acasă şi ce spune profesorul/învăţătorul la şcoală. Pentru noi, copii, vor fi mereu deştepţi, inteligenţi, frumoşi etc. pentru ca sunt ai noştrii. E foarte important să-ţi încurajezi copilul fără a-i forma o imagine falsă despre ceea ce este el în realitate. E benefic pentru el să-şi cunoască limitele şi să tindă mereu spre a le depăşi. Pentru asta are nevoie şi de profesori nu numai de parinţi.
Memorat
mpaduretu
Vizitator


Adresa de email
« Răspunde #21 : Iunie 06, 2012, 03:42:31 »

Sa nu gasim doar profesorii vinovati. Si daca fac pregatire castiga un ban in plus pentru subzistenta MUNCIT, pe cand altii FURA cu nerusinare MILIARDE.
Memorat
Geo23
Vizitator


Adresa de email
« Răspunde #22 : Iulie 12, 2012, 10:44:38 »

Dupa situatia de anul acesta de la Bacalaureat se pot pune multe semne de intrebare. Daca au facut meditatii si rezultatul a fost atat de prost, ma intreb : nu mai exista dorinta de a asimila cunostinte ? sau profesorii si parintii nu au reusit sa ii motiveze suficient? Desi la varsta aceasta e normal sa isi dea seama de importanta unui examen de acest tip.
Memorat
Gina
Newbie
*

Karma: 0
Deconectat Deconectat

Mesaje: 2


Vezi Profilul Adresa de email
« Răspunde #23 : Iulie 16, 2012, 08:37:46 »

Ar trebui sa se gandesca statul la o chestie care sa poate sa le dea profesorilor salarii mai mari...Noi care lucram platim la CAS niste bani....de ce nu se poate ca din toti banii care ii dam aici sa se duca un 1,2, % spre salariile profesorilor...sau alta varianta...cadrele didactice trebuiesc motivati , altfel o sa avem de-a face cu o criza a profesorilor..
Memorat
Geo23
Vizitator


Adresa de email
« Răspunde #24 : Iulie 16, 2012, 10:59:29 »

aici puteti intra pentru a directiona cei 2% din impozit http://doilasuta.ro/continut/index.php/baza-de-date/lista-organizatii
Memorat
irinaa
Vizitator


Adresa de email
« Răspunde #25 : Noiembrie 30, 2012, 12:34:08 »

eu chiar am fost partasa la un astfel de eveniment, dar nu s-a ajuns la acordarea unei note proaste, ci la presarea elevului ora de ora si la exploatarea maxima, ceea ce mi se pare mai extenuant decat o nota mica. Consider ca aceste cadre didactice fie tanjesc dupa banii pe care considera ca i-ar fi putut obtine de pe urma elevului, fie se simt defavorizati.
Memorat
Toti Egali
Vizitator


Adresa de email
« Răspunde #26 : Noiembrie 30, 2012, 01:43:06 »

Ai/ati reactionat in acest caz sau v-a fost teama de consecinte?
Memorat
magdutza
Vizitator


Adresa de email
« Răspunde #27 : Mai 31, 2013, 06:05:20 »

Eu imi aduc aminte din perioada liceului ca mai mult de jumatate din clasa faceam pregatire cu alt profesor decat cel care ne preda, acest lucru iritandu-l pe profesorul nostru, care inafara ca nu acorda note pe merit, se enerva foarte repede si trata superficial toate problemele noastre. Am propus sa-l schimbam si am reusit acest lucru, deoarece s-a constatat ca la fel proceda si la celelale clase.
Memorat
Alex
Newbie
*

Karma: 0
Deconectat Deconectat

Mesaje: 6


Vezi Profilul Adresa de email
« Răspunde #28 : Februarie 18, 2014, 08:42:41 »

Din pacate profesorii din mediul universitar nu stiu sa predea eficient, iar noi nu stim sa invatam eficient.

Iata aici cateva detalii despre invatarea si citirea rapida. Ne-ar ajuta pe multi in sesiune! Spor

http://www.eurocor.ro/doc/tl/40_Lectie_Demo_Invatare_si_Citire_Rapida.pdf
Memorat
Alecs
Newbie
*

Karma: 0
Deconectat Deconectat

Mesaje: 17


Vezi Profilul Adresa de email
« Răspunde #29 : Februarie 19, 2014, 01:44:35 »

Moda cu profesorii care fac pregatire este auto-indusa de lejeritatea copiiilor, si de lipsa dorintei de a invata. Copiii nu mai invata deoarece exista o atitudine la nivel de gandire fata de scoala total eronata. Parintii totodata nu prea isi mai permit sa isi tina copiii in scoli, facultati, de aceea mai degraba ii trimit la munca. In orice caz, scoala ar trebui sa educe la nivel comportamental si de gandire copilul, a.i acesta sa isi exploateze mai bine calitatile. Cel care se pregateste singur, fara sa aiba nevoie de ajutorul unui meditator reuseste performante superioare, deoarece in mintea lui stie ca reuseste de unul singur. Profesorul in caz caz e mai degraba un medicament Placebo.
Memorat
Pagini: 1 [2]   In sus
 
Schimbă forumul:  

cron