star Proiect cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 - Investește în oameni!
Pagini: [1] 2 3 ... 5   In jos
Autor Subiect: Povesti de succes  (Citit de 36833 ori)
TotiEgali
Administrator
Full Member
*****

Karma: 0
Deconectat Deconectat

Mesaje: 171


Vezi Profilul Adresa de email
« : August 28, 2013, 08:24:29 »

Mariana Gheorghe - Directorul general al OMV Petrom

Mariana Gheorghe este prima femeie manager general al Petrom dar si una dintre cele mai influente femeie din Romania, potrivit publicatiei Forbes. De asemenea, Mariana Gheorghe primul manager din Romania care a ajuns in topul celor mai puternice femei din lumea business-ului realizat de revista americana Fortune, clasandu-se anul trecut pe locul 32.
Fortune are o rata de circulatie de 845.000 de unitati, publica editii in engleza in Europa si Asia si in limbile locale in Emiratele Arabe Unite, Kuwait, China, Turcia, Coreea de Sud, Indonezia si India. Editia electronica este gazduita de CNNMoney.com, care atrage peste 14,6 milioane de cititori lunar.

Printre distinctiile pe care le are in palmares se numara si CEO-ul anului – acordat de catre revista The Marketer. De asemenea, a ocupat locul I in Topul Femeilor de Succes alcatuit de revista Unica si in clasamentul Business Leader of the Year, realizat de publicatia Business Review (2013), dar si "Cel mai important CEO" acordat de Business Magazine in 2 ani consecutiv (2010 si 2011).
   
Mariana Gheorghe a absolvit Facultatea de Relatii Internationale la Academia de Studii Economice Bucuresti in 1979, Facultatea de Drept, Universitatea Bucuresti in 1989 si Programul de Finante Corporative la London Business School in 1995.

La debutul in cariera (1979), dna Gheorghe Cariera a ocupat diverse functii in cadrul a doua companii romanesti, Policolor si Chimica / Romferchim pana in 1991. Intre anii 1991 si 1993, Mariana Gheorghe a lucrat in cadrul Ministerul Finantelor din Romania, unde a detinut functia de Director General Adjunct, Departamentul de Finante Internationale. Incepand cu 1993 a lucrat pentru Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare, mai intai ca Bancher Asociat, Bancher Principal si mai apoi Bancher Senior pentru Europa de Sud-Est, Regiunea Caspica si Caucaz. Dupa privatizarea Petrom in 2004, Mariana Gheorghe a devenit Membra a Consiliului de Administratie al Petrom ca reprezentant BERD, pana la data de 15 iunie 2006, cand a fost numita Director General Executiv al Petrom. Din 17 aprilie 2007 detine si pozitia de Presedinte al Directoratului Petrom, in urma adoptarii de catre Petrom a unui sistem dualist de guvernanta.
Printre responsabilitatile ce-I revin in calitate de manager amintim: Afaceri Corporative si Conformitate; Comunicare si Sustenabilitate; Juridic; Strategie, Dezvoltare Corporativa si Relatia cu Investitorii; Sanatate, Siguranta Muncii, Securitate si Mediu; Resurse Umane; Achizitii Operationale; Afaceri Publice Corporative si de Reglementare. Sub conducerea sa, Petrom a cunoscut o evolutie semnificativa: vanzari de 5,6 miliarde de dolari in 2011, in crestere cu 27%, si profit de 1,2 miliarde de dolari, in urcare cu aproape 80%.

Directorul general al OMV Petrom a cochetat si cu ideea de antreprenoriat. „Pe cand eram la Londra (…), dupa o perioada de activitate bancara, erau diverse oportunitati si, trecand prin productie, apoi macroeconomie si sistemul bancar financiar, am avut acest sentiment ca as putea face ceva, deoarece asimilasem atat de multe idei, indemanari.” A ramas la management, pentru ca antreprenoriatul e o aventura care porneste de cele mai multe ori de la zero. „Eu ii respect si ii admir enorm pe antreprenori, pentru riscurile pe care si le iau si pentru rabdarea de a creste un business in timp, care m-au fascinat. Dar ca personalitate, eu am avut vocatia lucrurilor care presupun complexitate. Nu sunt omul care sa o iau de la zero, totdeauna am construit pe ceva asimilat in perioada anterioara, pe o baza.”

Cu 17.000 de furnizori si practic toata populatia Romaniei drept clienti (posesori de masini, consumatori de gaz sau electricitate), influenta  Petrom si a managerului sau pare sa se incadreze intr-o categorie fara concurenti. „Nu e vorba neaparat de influenta prin productie, ci prin felul in care producem. De aceea cred in vocatia de « role model » si influentator a Petrom”, spune Gheorghe.

Mariana Gheorghe este un bun exemplu pentru a demonsta ca femeile sunt la fel de bune ca si barbatii chiar in domenii care par a fi apanajul barbatilor. Performata este aceeasi, indiferent ca cel care o realizeaza este barbat sau femeie, insa crede ca „abordarea unei femei poate aduce un plus de intelegere si empatie, care complementeaza foarte bine o abordare, sa zicem mai rigida, a aspectelor de business. Exista diferente intre stilul de management al unei femei si al unui barbat, tocmai de aceea avem nevoie de diversitate”.

Ca orice manager, au existat si momente dificile in cariera sa. „Momentele dificile de cele mai multe ori au avut legatura cu decizii de business, pe care orice manager trebuie sa le ia, indiferent daca este femeie sau barbat”, afirma ea. Intrebata daca acestea au facut-o sa para o persoana mai dura, Mariana Gheorghe raspunde ca „indiferent de domeniu, asocierea cu decizii de business dificile poate contribui la crearea unei astfel de imagini”, insa este o imagine distorsionata, adaugand ca, pentru ea, echipa este foarte importanta.

Prezenta in organizatii:
Membru in Consiliul Director al Consiliului Investitorilor Straini (FIC) din Romania incepand cu luna mai 2012. A fost presedinte al FIC in anii 2010 si 2011.
Presedinte al Institutului pentru Guvernanta Corporativa (IGC).
Vice-Presedinte Institutul Aspen Romania.
Membru in World Energy Council (WEC).
Membru in Asociatia Romana a Clubului de la Roma (ARCoR).
Memorat
TotiEgali
Administrator
Full Member
*****

Karma: 0
Deconectat Deconectat

Mesaje: 171


Vezi Profilul Adresa de email
« Răspunde #1 : August 28, 2013, 08:25:21 »

Ce parere aveti de succesul acestei femei?
Memorat
Alecs
Newbie
*

Karma: 0
Deconectat Deconectat

Mesaje: 17


Vezi Profilul Adresa de email
« Răspunde #2 : August 28, 2013, 08:29:19 »

Impresionant. Un model de urmat. Ar trebui promovate mai mult astfel de reusite si nu ce se difuzeaza in zua de azi la televizor...
Memorat
TotiEgali
Administrator
Full Member
*****

Karma: 0
Deconectat Deconectat

Mesaje: 171


Vezi Profilul Adresa de email
« Răspunde #3 : August 28, 2013, 08:30:05 »

Anca Vlad - Presedinte Fildas Grup, Farmaciile  Catena

Anca Vlad este unul din cei mai de succes antreprenori din Romania si mintea din spatele afacerii Grupului Fildas. Infiintata in 1991, Fildas este una din companiile leader distribuitore de farmaceutice si produse cosmetice din tara.
A absolvit liceul „C.A. Rosetti” din Bucuresti – cu predare in limba engleza. In clasa a XI-a si-a descoperit o noua pasiune: economia. Profesoara care-i preda aceasta materie a indrumat-o sa urmeze o facultate de specialitate. In 1975, Anca Vlad intra la Academia de Studii Economice – sectia Relatii Economice Internationale. Cariera a inceput sa si-o construiasca inca de la terminarea facultatii. Pentru ca stapanea foarte bine limba engleza, lucra ca ghid si traducator.

In 1980, datorita rezultatelor foarte bune obtinute la examenul de diploma, primeste o repartitie in Bucuresti, la o companie din industria lemnului - actualul Silvarom. In 1987, s-a ivit o oportunitate pentru a lucra la Camera de Comert a Romaniei, ca director de tara pentru o mare companie straina - SmithKline Beecham Pharmaceuticals, din Anglia. Sponsorizata de companie a facut o serie de cursuri stiintifice inclusiv anatomie si farmacologie, perfectionandu-si intre timp strategia de vanzare in domeniul distributiei de medicamente.

Odata cu aparitia Decretului 54, primul act normativ care permitea dupa revolutie infiintarea unei firme private, Anca Vlad decide sa paraseasca sectorul de stat. Si-a infiintat mai intai un birou de marketing care avea ca obiect de activitate prestarea serviciilor de cosultanta. Cel dintai client avea sa vina dupa sase luni. « S-a intamplat sa fie un reprezentant al companiei straine pentru care am lucrat. Dupa un timp, am hotarat sa infiintez o societate comerciala care sa preia distributia de produse farmaceutice ». Asa a aparut, in anul 1991, compania Fildas Trading S.R.L. S-a inceput cu o cifra de afaceri de 1.5 milioane de dolari si cu sapte angajati.
In prezent, compania are peste 1500 de angajati, o cifra de afaceri totala pe grup de 271 milioane de dolari, 13 filiale in tara, 200 de farmacii si peste 5000 de clienti. Anca Vlad detine peste 95% din actiuni.

In anul 2005 Grupul Fildas a creat un nou brand - Naturalis. Acesta defineste produse cosmetice, de nutritie si ingrijire pe baza de plante, iar in 2008, a lansat online SENSOTV.RO. Acest portal contine si un segment de televiziune online care dezvolta conceptele implementate pe rand in Fildas, lantul Catena, revistele Tonica, Farmacia Ta, Slab sau Gras si Fundatia Fildas Art: sanatate, frumusete, echilibru, armonia cu tine insuti si cu restul lumii prin cultura si implicare sociala. Exista un public care astepta acest profil. SENSOTV.RO acopera in prezent domenii care ofera informatii despre arta si cultura urbana, sanatate, viata sociala si lifestyle.

Dna Vlad a ocupat locul intai in Topul Femeilor de Succes in 2004 si 2005. Mai mult, este cunoscuta ca fiind una dintre cele mai puternice femei din Romania, avand totodata reputatia de a fi si cea mai deschisa. A reusit chiar performanta de a ajunge sa fie aleasa, printre putinele romance si chiar est europene, in Asociatia Internationala a Femeilor Intreprinzatoare - “Leading Women Entrepreneurs of The World, alaturi de Veronica Savanciuc, Georgiana Pogonaru si Mariuca Talpes.

Presedintele Fildas Grup este mai mult decat o femeie de afaceri de success, este foarte pasionata de cultura si arta si contribuie la dezvoltarea componentelor sociale si intelectuale ale societatii romanesti. 'Pretuiesc foarte mult creativitatea si libertatea de expresie'. De aceea, a infiintat o fundatie culturala numita Fildas Art, care sponsorizeaza mai mult de 20 de expozitii in fiecare an cu artisti de origine romana. De asemenea, organizeaza in strainatate expozitii de grup ale unor artiste romance.

Sprijina de 13 ani arta prin Fundatia Fildas Art si de curand a decis sa ajute si  filmul romanesc in cadrul unui nou program, Catena pentru Arta. „Pentru ca s-a demonstrat tot ce era de demonstrat in legatura cu valoarea filmului romanesc si chiar merita sprijinit”, spune proprietara Fildas Grup, care va fi sponsor principal al Festivalului de film Anonimul.

A fost rasplatita cu doua premii pentru mecenat: al revistei VIP si al revistei Actualitatea Muzicala. Este presedinte de onoare al Asociatiei Femeilor Creatoare din Romania. In septembrie 2004, a primit Medalia de Aur pentru Excelenta in Practica Afacerilor, in cadrul celui de-al patrulea Forum International pentru Excelenta in Practica Afacerilor, organizat la Geneva.

In anul 2005 compania Fildas a fost nominalizata de catre Europe Business Assembly (EBA), Oxford - Anglia, pentru premiul “Celei mai bune companii din Europa”, “ca o recunoastere a realizarilor companiei si a contributiilor sale remarcabile la progresul Europei Centrale si de Est”. Tot atunci, Anca Vlad a primit din partea Institute of Directors – London – titlul de Managerul Anului. Pe 8 decembrie 2005 a primit premiul «Vocatia Investitorului de succes » din partea revistei Balcanii. Tot in 2005 Anca Vlad a fost aleasa vicepresedinte al Asociatiei Oamenilor de Afaceri din Romania (AOAR). In februarie 2006 a primit din partea Fundatiei AlegRO premiul « Promisiunea Anului » pentru Senso Tv. In 2008 a fost numita vicepresedinte al Confederatiei Nationale a Patronatelor din Romania (CNPR).
In afara de arta, Vlad  isi propune sa se ocupe de imbunatatirea situatiei patronatelor si de femeile antreprenor, pe care vrea sa le incurajeze sa intre in afaceri mari. Vlad considera ca IT e un domeniu de viitor, ca si energiile alternative. „Sunt sigura ca se vor intampla lucruri bune si vor fi fonduri. Cine se pregateste azi in domeniile acestea, cu siguranta va demonstra ceva in zece ani. O afacere buna se face in zece ani”.
Memorat
TotiEgali
Administrator
Full Member
*****

Karma: 0
Deconectat Deconectat

Mesaje: 171


Vezi Profilul Adresa de email
« Răspunde #4 : August 28, 2013, 08:32:02 »

Camelia Sucu – Manager Class Living

Camelia Sucu este femeie de afaceri si antreprenor, actuala proprietara a retailerului de mobila Class Living, detinatoarea unui portofoliu de afaceri variat, in domenii precum design, horeca, agricultura.

A absolvit Facultatea de Medicina “Carol Davila” din Bucuresti si a activat ca medic timp de 3 ani, in cadrul Spitalului Victor Babes din Bucuresti.
In 1993 Camelia Sucu face primul pas catre o noua cariera, in afaceri, fondand impreuna cu fostul sot Dan Viorel Sucu afacerea Mobexpert, devenita in timp cel mai mare retailer de mobila din Romania. Un an mai tarziu, cei doi parteneri au initiat Class Mob, companie dedicata in exclusivitate segmentului de mobila de lux.

In anul 2007 Camelia Sucu a cumparat toate actiunile Class Mob, devenind unic proprietar al companiei de mobila premium cunoscuta astazi cu numele Class Living. Ulterior, Camelia Sucu s-a orintat catre alte domenii de activitate, investind 5 mil. euro in proiectul Piata de Gros pe care il dezvolta din anul 2010. Dupa un rebranding (Piata de Gros se numeste acum Abundia) urmeaza investitii importante.
Sucu a accesat o linie de credit in valoare de 3 mil. euro pentru urmatorii trei ani, bani care vor fi investiti in modernizarea halelor de legume si fructe, respectiv hala de refrigerare. Aceasta estimeaza ca pana la finalul acestui an Piata Abundia sa atraga cel putin 10 producatori importanti din tara. In plus, antreprenoarea vorbeste de un sistem integrat care sa cuprinda mai multe centre de colectare situate in zona de vest, Buzau, Constanta si Tulcea, conectate la Piata Abundia. De asemenea, aceasta mai detine o ferma de legume in judetul Tulcea si are in plan deschiderea mai multor ferme de vaci.
“La finalul acestui an voi concretiza planul de structura, pentru ca vor fi mai multe ferme nu doar cele din Bihor. Business-ul de agricultura are mai multa nevoie de mine. Sunt genul de om caruia ii place sa slefuiasca un diamant. Abia astept sa vad prima cireada de vaci. Cand voi avea 90 de ani mi-ar placea sa ramana ceva produs de mine, in afara de brandurile pe care le-am construit. Am vrut sa raman in tara aceasta, sa investesc ce am castigat tot aici, sa imi asum si bune si rele, am si castigat am si pierdut”, spune Camelia Sucu.
Managerul Class Living planuieste si infiintarea unei funadtii care va incuraja creativitatea si spiritul antreprenorial autohton, se va ocupa de pastrarea si promovarea traditiilor romanesti si a tinerilor.
Memorat
Catinca
Newbie
*

Karma: 0
Deconectat Deconectat

Mesaje: 19


Vezi Profilul Adresa de email
« Răspunde #5 : August 28, 2013, 08:34:08 »

Sunt de acord. Ar trebui promovate mai mult ca sa se aduca la cunostinta romanilor ca poti avea succes si in tara ta.
Memorat
TotiEgali
Administrator
Full Member
*****

Karma: 0
Deconectat Deconectat

Mesaje: 171


Vezi Profilul Adresa de email
« Răspunde #6 : August 29, 2013, 09:00:27 »

Rucsandra Hurezeanu - Manager Ivatherm

Managerul Ivatherm, Rucsandra Hurezeanu, a studiat medicina si management, marketing farmaceutic la École Supérieure de Commerce de Paris (ESCP) si ASEBUSS in Romania.

Imediat dupa facultate, a lucrat in vanzari ca reprezentant medical. In Franta, la Paris, a facut un stagiu la Servier – a patra companie farmaceutica franceza, pe pozitia de Product Manager. La intoarcerea in tara a lucrat in marketing si vanzari in industria farmaceutica, la Lek-Pharmatech, care a devenit ulterior Sandoz.

Dupa 8 ani de experineta in industria farmaceutica, unde parcursepe rand toate pozitiile, incepand de la reprezentant de Vanzari, Director de Marketing, de Vanzari si Business Unit Manager, in anul 2005 Ruxandra Hurezeanu pune bazele Ivatherm, prima companie romaneasca de dermocosmetice, care a utilizat pentru prima oara apa termala Herculane pentru proprietatile calmante si antiiritante.

Portofoliul companiei era compus la inceput din 6 produse, numarand in prezent o gama de 32 de produse. Brandul Ivatherm a crescut odata cu aparitiile sale publice, Rucsandra Hurezeanu devenind ea insasi imaginea companiei sale.
Echipa din Romania are in prezent 35 de angajati, urmand sa se extinda. Pentru formularea de produse Ivatherm lucreaza exclusiv cu specialisti francezi, cea mai importanta colaborare fiind cea cu Alain Fructus, fost presedinte al Asociatiei Franceze de Cosmeotologie si director de cercetare in mai multe companii de renume.

Rucsandra Hurezeanu a afirmat ca a descoperit dermato-cosmeticele in perioada studiilor in Franta. Acest concept de cosmetice de farmacie a aparut prima data chiar in Franta, acum 30 de ani. In continuare, in Europa si in lume, laboratoarele franceze domina aceasta piata. Produsele dermato-cosmetice sunt produse de ingrijire special concepute pentru pielea sensibila. Prescrise de medicii dermatologi sau recomandate direct de farmacisti, ele sunt produse sigure si eficiente pentru pielea sensibila, uscata, acneica, cuperozica, sau imbatranita. Este un domeniu fascinant, foarte dinamic, care a facut posibila combinatia intre studiile mele de medicina si pasiunea pentru creme, parfumuri, texturi pe care o aveam de mica.
Conceptul Ivatherm aduce impreuna inovatia cu traditia, sau natura cu stiinta, prin imbinarea apei termale Herculane cu activi cosmetici inovanti. Produsele Ivatherm sunt formulate si produse in Franta iar pentru conceperea lor se lucreaza cu o echipa de cercetatori francezi, iar productia este subcontractata tot in Franta. Romania nu are aceeasi expertiza in industria cosmetica.

Avand exemple de antreprenoriat in familie, mama sa fiind un bun exemplu, Ruxandrei Hurezeanu i s-a parut firesc sa aiba propria afacere. Din perspectiva sa antreprenoriatul se invata ca orice altceva. Sfatul pe care il ofera femeilor este acela de a avea curajul de a porni propria lor afacere fara ezitari. Important este sa o faca din pasiune, nu din dorinta de a atinge un scop, de a demonstra ca si ele pot sau doar pentru a face bani. Succesul si inspiratia vin atunci cand exista pasiune, cand iti place ce faci, indiferent ca esti antreprenor sau nu. Le sfatuieste insa, sa caute sa aiba o experienta temeinica in industria sau pe piata pe care vor sa intre, inainte de a porni pe cont propriu.

Se pare ca si increderea reprezinta un element foarte important, Hurezeanu marturisind ca are o echipa extraordinara cu care aconstruit Ivatherm, si deleaga foarte multe sarcini, fiind prezenta doar acolo unde nu pot fi inlocuita. Se implica in proiecte noi, de cercetare si dezvoltare si lasa in seama colegilor sai implementarea proiectelor. Tot ce a facut, a fost sa creeze o cultura organizationala de lidership la toate nivelele si sa se inconjoare de oameni care muncesc cu pasiune, animati de dorinta de a fi cei mai buni in ceea ce fac.

In 2011 a primit premiul Antreprenorul anului la Anual Business Awards oferit de Bussiness Review. Este sotia cunoscutului jurnalist Emil Hurezeanu.   
Memorat
TotiEgali
Administrator
Full Member
*****

Karma: 0
Deconectat Deconectat

Mesaje: 171


Vezi Profilul Adresa de email
« Răspunde #7 : August 29, 2013, 09:03:29 »

Georgiana Pogonaru - General Manager Romcolor 2000

Georgiana Pogonaru este fondator Romcolor 2000, companie producatoare de coloranti si stabilizatori pentru mase plastice.
Georgiana Pogonaru face parte din Asociatia prietenilor Muzeelor Minovici, din boardul Leading Women Entrepreneurs of the World, si este membra a Asociatiei Internationale a Femeilor. 
Pe plan personal, doamna Pogonaru se bucura deja de realizarile copiilor - baiatul sau a absolvit Universitatea Cambridge, Colegiul Trinity, iar fiica a fost admisa la un prestigios liceu international. In timpul liber, managerul de la Romcolor citeste multe carti de psihologie si se relaxeaza la schi.
 
Fondatoarea Romcolor este Consul onorific al Islandei la Bucuresti, membra a Leading Women Entrepreneurs of the World, a numeroase asociatii culturale si de caritate si Presedinta Asociatiei Prietenii Muzeelor Minovici. “Trebuie si vreau sa-i fac pe cei mai tineri sa  inteleaga ca reputatia e cuvantul cheie in profesie, in viata sociala , politica si in viata de familie”, spune ea.

Revolutia din 1989 a prins-o pe Georgiana Pogonaru in postul de asistent universitar la Catedra de Cataliza si Catalizatori de la Facultatea de Chimie. In afara de munca de profesorat, in paralel facea si cercetare. Trecerea la economia de piata a fost brusca si a gasit-o nepregatita. Initierea i-a fost facuta de catre sotul ei, Florin Pogonaru, cel care a pus bazele unei afaceri de familie. Firma infiintata, de comert exterior, avea ca domeniu de activitate produsele metalurgice.

Fondarea Romcolor 2000 se datoreaza asocierii Georgianei Pogonaru cu Lebidakis Michael, un industrias grec care dorea sa-si extinda afacerile in Romania. Romcolor se ocupa de producerea de coloranti pentru mase plastice. Potrivit ultimelor date, cifra de afaceri a firmei este de peste 5 milioane de dolari, iar produsele sint exportate in zece tari. Georgiana Pogonaru este director general la Romcolor si detine 20% din actiunile companiei. Succesul in afaceri i-a fost intarit si de Asociatia internationala “The Leading Women Entrepreneurs of the World”, care a selectat-o in 1999 ca reprezentanta a Romaniei.

Dna Pogonaru face parte din comitetul de caritate al Asociatiei Internationale a Femeilor, pozitie ce i-a permis implicarea in diverse proiecte precum: construirea Centrului de zi din satul Silivasi,judetul Alba, unde 65 de copii intre 2 si 16 ani primesc 0 masa calda pe zi; amenajarea unui atelier de terapie ocupationala Ia Alba Iulia – CentruI pentru recuperarea copilului maltratat, impreuna cu Asociatia Filantropia; achizitionarea de mobilier si electrocasnice pentru 20 de tineri institutionaIizati prin Fundatia "New Life" Slobozia.
Memorat
TotiEgali
Administrator
Full Member
*****

Karma: 0
Deconectat Deconectat

Mesaje: 171


Vezi Profilul Adresa de email
« Răspunde #8 : August 29, 2013, 09:04:20 »

Cristina Batlan - Director Executiv Musette

La varsta de 18 ani, Cristina Batlan, studenta la Facultatea de Drept, decide sa-si deschida propria afacere. Intre timp a hotarat sa abandoneze studiile universitare pentru a-si concentra atentia asupra companiei care astazi este prezenta in unele dintre cele mai importante capitale ale modei.

Nu a avut un mentor, dar a fost tot timpul propriul sef, invatand din actiunile proprii. Brandul Musette a fost fondat in anul 1992, alaturi de sotul ei, cu un capital de 700 de dolari, pe care l-au investit in comertul cu tesaturi, fara a avea la momentul respectiv viziunea unei dezvoltari ulterioare in moda. In 1996, au devenit agentii grupului Mirolio si au inceput sa lucreze cu H&M. In acelasi an au deschis fabrica de marochinarie si apoi fabrica de incaltaminte. Anul 1996 marcheaza debutul fazei de creare de valoare adaugata, odata cu deschiderea fabricii de genti.
Treptat, Musette a devenit brandul romanesc numarul unu in materie de porductie si retail al accesoriilor vestimentare de lux, cu un numar de 25 de magazine in intreaga tara, printre care Bucuresti (sapte locatii), Oradea, Timisoara, Iasi, Craiova, Constanta, Cluj si Brasov. Incepand cu anul 2000, Musette a intrat si pe piata internationala, pe lista magazinelor sale adaugandu-se tari ca Franta (Paris), SUA, Israel, Bulgaria, Luxembourg, Ungaria, Liban, Bulgaria sau Mongolia.

In 2000 a fost deschisa prima fabrica (productie de genti), afacerea trecand astfel la o noua etapa. Acum Musette detine doua fabrici, unde produce circa 40.000 de perechi de pantofi si 25.000 de genti per colectie, in conditiile in care exista doua colectii de baza si doua colectii pronto-moda (cu un numar redus de produse) pe an, precum si colectii pentru evenimente speciale.
Memorat
Catinca
Newbie
*

Karma: 0
Deconectat Deconectat

Mesaje: 19


Vezi Profilul Adresa de email
« Răspunde #9 : August 29, 2013, 09:12:00 »

E uimitor cum avem atatea exemple bune de dat si noi alegem cele mai proaste modele de urmat.
Memorat
Alecs
Newbie
*

Karma: 0
Deconectat Deconectat

Mesaje: 17


Vezi Profilul Adresa de email
« Răspunde #10 : August 29, 2013, 09:19:02 »

Este totul relativ. Acestea sunt femei care au avut ocazii si au profitat. Ce se intampla si cu celelalte care au incercat, dar au avut mai putin noroc si nu au resusit sa se mentina?
Memorat
Catinca
Newbie
*

Karma: 0
Deconectat Deconectat

Mesaje: 19


Vezi Profilul Adresa de email
« Răspunde #11 : August 29, 2013, 09:23:19 »

Normal ca sunt si esecuri, dar macar au incercat. In ziua de azi, mai ales femeile, cauta sa isi deschida o afacere peste granita. Ce-i drept, nici nu are ce sa le atraga ca sa isi dezvolte o afacere de succes aici. Se porneste de la premisa gresita, se pune esecul pe primul loc...
Memorat
TotiEgali
Administrator
Full Member
*****

Karma: 0
Deconectat Deconectat

Mesaje: 171


Vezi Profilul Adresa de email
« Răspunde #12 : August 30, 2013, 11:08:20 »

Simona Marinescu - Coordonator regional la Banca Mondiala pentru Orientul Mijlociu si Africa de Nord

Simona Marinescu are statut diplomatic ca membru ONU la nivel de demnitar si este Directorul Centrului Global Istanbul International Center for Private Sector in Development.
Din aceata pozitie, detine cea mai importanta functie pe care un roman a ajuns vreodata sa o aiba, de la Nicolae Titulescu incoace, in cadrul ONU.

A fost politician, a activat in societatea civila, a propus proiecte de legi si de cultura si a luptat alaturi de Romania pentru Romania. Si acum este alaturi si pentru Romania, dar din birourile Bancii Mondiale, post pentru care a primit o oferta la sfirsitul misiunii pe care a desfasurat-o in Irak. Acum este coordonator regional de politici sociale in Orientul Mijlociu si Africa de Nord.

Centrul de la Istanbul este unul din cele cinci centre globale de excelenta ale Programului Natiunilor Unite pentru Dezvoltare (PNUD),  care se vor implica in atragerea si mai substantiala a  sectorului privat in proiectele si programele de dezvoltare, cu precadere dupa anul 2015. Celelalte 4 centre vor fi deschise la Rio de Janeiro – Brazilia, Nairobi – Kenya, Seul – Coreea de Sud si Oslo – Norvegia, a mai informat MAE.

Simona Marinescu a fost senator in perioada 2000-2004, perioada in care a fost si emisarul special al Romaniei in Irak, Labor and Social Affairs Leading Advisor (ministru adjunct al muncii si afacerilor sociale) in Autoritatea Provizorie a Coalitiei conduse de administratorul civil al Irakului.
In aceasta perioada, cele mai importante realizari au fost: elaborarea capitolului de drepturi sociale din Constitutia provizorie a Irakului, a proiectului noului Cod al Muncii, a proiectului Legii securitatii nationale, reabilitarea ministerului si a celor 28 de centre de pregatire vocationala din Irak, reorganizarea departamentului Labor and Social Security din ministerul irakian, reorganizarea oficiilor de pensii si de asistenta sociala, plata drepturilor de pensii si marirea lor in trei etape distincte si plata ajutoarelor sociale catre 112.000 de familii sarace. Pentru toata aceasta activitate desfasurata de Simona Marinescu in Irak, secretarul apararii, Donald Rumsfeld, i-a acordat Certificatul de apreciere.


In ianuarie 2008, a devenit economist senior pentru Programul Natiunilor Unite pentru Dezvoltare. Ea a coordonat reformele economice in Irak in parteneriat cu Banca Mondiala si cu Organizatia pentru Cooperare si Dezvoltare Economica.

Parcursul sau profesional este unul tumultuos, dupa cum marturiseste, plin de experiente interesante in care dorul de Romania a fost compensat de bucuria de a fi asociata cu tara sa atunci cand i-a  fost apreciata activitatea in spatiul public international si cand a fost prezentata lumii ca fiind cetatean roman. De asemenea, afirma ca tot ceea ce a realizat in institutiile cu care a lucrat, de la Banca Mondiala, USAID, Comisia Europeana la Organizatia Natiunilor Unite, ceea ce a studiat in Romania si lectiile de leadership invatate in Guvern si in activitatea politica i-au fost de ajutor si au marcat contributia sa la proiectul dezvoltarii globale din care face parte.
Memorat
TotiEgali
Administrator
Full Member
*****

Karma: 0
Deconectat Deconectat

Mesaje: 171


Vezi Profilul Adresa de email
« Răspunde #13 : August 30, 2013, 11:09:28 »

Doina Costache, Head of Multiple Industries GOOGLE

Absolventa a facultatii de Stiinte Politice a Universitatii Bucuresti, si al unui MBA - University of Wales (UK), Doina Costache lucreaza in prezent pentru una dintre cele mai admirate companii din lume, Google. Principala sa responsabilitate este reprezentata de promovarea si cresterea potentialului de online in Romania (strategia de business si online marketing pentru industria financiara, pentru retaileri si companiile auto din Romania). Totodata, este responsabila si de divizia de mobil, business pe care Google il considera „viitorul de succes in lumea digitala”.

Inainte de Google, a lucrat peste 3 ani la UniCredit Tiriac bank, unde a ocupat pozitia de Head of Multichannel Management, conducand departamentul de Canale Alternative al bancii. Din aceasta ipostaza, a fost direct responsabila de dezvoltarea companiei pe directiile: Internet si Mobile Banking, Retail e-commerce si POS, Call Center, strategie online marketing etc.

Doina Costache a lucrat pentru Vodafone Romania timp de peste 7 ani, in diverse roluri: vanzari directe si indirecte, loializare clienti si retentie. Dupa cum marturiseste, Connex, actualmente Vodafone, a fost cel care i-a tinut loc si de teorie si de practica, si de facultate si de MBA, si a fost totodata si scoala vietii si scoala de business. Cel mai mare castig a fost insa colegii pe care i-a intalnit si de la care a „furat” cu orice interactiune posibila, a invatat cum sa devin un OM mai bun.
 
Constructia „Doina@Google” a inceput cu mult timp in urma, prin toate micile decizii voite sau inconstiente, pe care le-am luat: incepand cu felul in care am ales sa imi petrec adolescenta si anii de facultate, proiectele extra-curriculare, cursurile si specializarile facute chiar si dupa terminarea facultatii, orele investite intr-un proiect sau altul la serviciu, toate da-urile rostite si toate nu-urile raspicate – au facut ca Doina Costache si Google Romania sa se intalneasca!

Insist asupra importantei covarsitoare pe care educatia formala o are in viitorul profesional al unui tanar. Incerc sa ii inteleg pe cei care considera ca prea multa scoala fara baza practica „dauneaza” si care se feresc sa angajeze oameni „prea” studiosi, pe motiv ca nu au habar de business - dar tin sa le precizez ca depinde foarte mult de tipul de scoala studiat, in ideea ca sunt foarte multe curente scolare (ex: cel britanic, cel scandinav) care imbina fericit teoria cu practica; pana la urma, cu putina implicare si din partea oamenilor de business, vom putea influenta in bine si curricula din facultatile romanesti.

Dar nu ii voi intelege si nu ii voi scuza niciodata pe cei care nu se preocupa de propria lor educatie, care odata ajunsi in facultate isi pierd drumul printre tentatii, sau care folosesc banii (lipsa lor mai degraba) drept justificare – asta in conditiile in care o simpla cautare pe Google dupa „open online courses” iti genereaza nu mai putin de 1,700,000 rezultate/ sau „cursuri gratis online” cu peste 3,000,000 rezultate!
Memorat
TotiEgali
Administrator
Full Member
*****

Karma: 0
Deconectat Deconectat

Mesaje: 171


Vezi Profilul Adresa de email
« Răspunde #14 : August 30, 2013, 11:09:58 »

Andreea Marin – Presedinte fondator Fundatia Pretuieste viata

Studii: Colegiul de Matematica si Fizica, or. Roman, Facultatea de informatica, Universitatea „Al. I. Cuza" lasi, cursuri specializate in jurnalism
- Relatii publice si publicitate, BBC si specializare la Thomson Foundation, Universitatea din CarolinadeSud(SUA)

Andreea Marin, supranumita "Zana Surprizelor", s-a nascut pe 22 decembrie 1974 la Neamt si este una dintre cele mai cunoscute si indragite moderatoare tv din Romania. Andreea Marin are o vasta experienta in televiziune lucrand ca reporter si redactor la TVR 1, unde timp de trei ani a prezentat principalul jurnal de stiri. Vedeta a cunoscut faima si a fost cel mai mult apreciata pentru realizarea si prezentarea emisiunii "Surprize, Surprize", care noua ani a fost cea mai urmarita emisiune de divertisment din Romania. Din punct de vedere profesional, realizarile "Zanei Surprizelor" sunt mult mai vaste: director de comunicare pentru Prime Time World Broadcast, companie internationala de productie TV cu sediul in Madrid, a prezentat mai multe festivaluri si spectacole, printre care Eurovision, UNICEF, Cerbul de Aur, Mamaia si a fost purtator de cuvant pentru Garnier - L'Oreal, BMW Automobiles, Cartier, Procter Gamble.

Andreea Marin este, de asemenea, realizatoarea a diverse documentare si interviuri cu personalitati internationale, precum Harrison Ford, Liam Neeson, Mike Meyers, Erik Roberts, Martin Landau, Larry Hagman, Richard Clayderman, Martin Lawrence, Beyonce, Liza Minnelli s. a., si este, totodata, primul jurnalist roman care a escaladat varful Kilimanjaro.

A fost gazda a numeroase festivaluri - Eurovision, Mamaia, Cerbul de Aur, Gala Sportului si a traditionalului show "Cei mai iubiti romani", la a carui prima editie, Andreea insasi a primit trofeul la sectiunea "Cea mai iubita femeie din mass-media". La toate acestea se adauga si experienta Andreei de trimis special la Los Angeles, pentru doi ani consecutiv (1998 si 1999), pentru a relata de la festivitatea de decernare a Premiilor Oscar. In doar 10 ani de munca in televiziune, Andreea Marin a reusit sa adune numeroase premii, numai emisiunea "Surprize, Surprize" castigand, 5 ani la rand, premiul pentru "Cea mai buna emisiune de gen social", acordat de revista TV Mania.
La toate acestea, se mai adauga si experienta dobandita in radio-uri ca Realizator emisiune “Zambeste, cineva te iubeste” - 2 ore live. Invitati: personalitati de prim rang din diverse domenii, axata pe reality, probleme sociale, muzica, umor, evenimente.
In perioada 2008-2013 Andreea Marin a fost director editorial al Revistei „Business Woman Magazine”.

Este presedinte fondator al Fundatiei „Pretuieste Viata” care deruleaza campanii umanitare, pe teme de sanatate, educatie si un jurnalism de calitate.
Autor si coordonator al cartii „Pretuieste Viata", primul volum din colectia „Albumele Andreei”, un volum inspirational, al carui profit este donat cauzei umanitare a mamelor care sufera de cancer.

In aprilie 2010, a castigat medalia de aur la Salonul International de Inventii de la Geneva pentru body-ul extensibil pentru copii pe care l-a inventat[2]. Andreea Marin Banica a lansat, impreuna cu designerul Irina Schrotter, pe 1 decembrie 2009, brandul "Violet by Andreea Marin", o linie de imbracaminte pentru bebelusi, care cuprinde body-ul extensibil si hainute pentru botez.

Manager al Proiectului Scoala Mamelor („ MOM UP - Retea de Centre Pilot de Consiliere a Mamelor aflate in situatii dificile de viata”) – Www.scoalamamelor.ro , parte din proiectul national initiat prin Fundatia Pretuieste Viata (presedinte Andreea Marin). Raspunsurile gratuite la problemele mamelor si ale famililor lor pe care le ofera specialistii pe site (medici, juristi, psihologi, experti in comunicare si formare profesionala etc), informatiile din sutele de articole postate, cele foto si video, trimiterile catre informatiile utile vietii mamelor si rezolvarii problemelor lor, centrele fizice existente in tara cu psihologi si psihiatri aflati gratuit la dispozitia mamelor, telefonul national 116111 cu apel gratuit in Romtelecom si Cosmote 7 zile din 7, 16 ore pe zi la dispozitia mamelor, dezbaterile si cursurile de formare profesionala gratuite dedicate lor, acestea si multe alte facilitati au devenit din ce in ce mai cunoscute femeilor din Romania si romancelor din alte peste 90 de tari ale lumii.
Memorat
Pagini: [1] 2 3 ... 5   In sus
 
Schimbă forumul:  

cron